Reklamacje i zwroty
Data publikacji:
Reklamacje, naprawy gwarancyjne
Wszystkie produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Okres gwarancji oraz jej warunki zależne są od zapisu w karcie gwarancyjnej danego artykułu. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Wykaz i adresy punktów serwisowych można odnaleźć na kartach gwarancyjnych bądź poprzez podaną infolinię, stronę www producenta. W przypadku gdy zgłoszenie reklamacyjne składane jest do Sklepu klient zobowiązany jest wysłać zgłoszenie na adres mailowy reklamacje@mas24.pl bądź pocztą tradycyjną na adres siedziby sklepu: MAS Sp. z o.o., ul. Kamienna 10, 31-403 Kraków. Adres oraz wszystkie niezbędne informacje zostaną podane w wiadomości zwrotnej lub przy kontakcie telefonicznym.
Zwroty
Dokonując zakupu u nas klient ma możliwość bezproblemowego zwrotu przedmiotu w okresie 14 dni od daty otrzymania towaru.
Aby móc skorzystać z prawa odstąpienia od umowy kupna należy spełnić następujące warunki:
- chęć dokonania zwrotu należy zgłosić drogą mailową do Działu Zwrotów (zwroty@mas24.pl) w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru,
- udostępniamy formularz "Zwrotów 14-dniowych" do pobrania, który po wydrukowaniu i wypełnieniu powinien zostać dołączony do zwracanego towaru,
- odpowiednio zabezpieczony towar należy odesłać na własny koszt w terminie 14 dni od daty zgłoszenia na adres MAS Sp. z o.o., ul. Kamienna 10, 31-403 Kraków,
- zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być kompletny, jego opakowanie nie może być zniszczone, do przesyłki należy również dołączyć otrzymane dokumenty (m.in. dowód zakupu),
- klient otrzyma zwrot należności na podane konto za zakupiony towar w terminie 14 dni od daty odebrania i sprawdzenia przesyłki przez Sklep.