Telefon: 790 213 600
Waluta:
PLN
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych. Przeglądarka internetowa umożliwia Ci zmianę ustawień dotyczących cookies.
Regulamin sklepu

Opublikowano:

Sklep internetowy MAS działający pod adresem www.mas.com.pl i www.mas24.pl, prowadzony jest przez firmę MAS Sp. z o.o. z siedzibą 31-403 Kraków, ul. Kamienna 10, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000190540. NIP: numer 676-000-01-15. Regon numer: 003901784.

1. Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem sieci Internet.

2. Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem sieci Internet. W celu złożenia zamówienia należy wypełnić formularz zamówienia. Po złożeniu zamówienia do Kupującego zostaje przesłana e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do sklepu.

3. Realizacja zamówienia następuje, gdy do sklepu dotrze od Kupującego e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia.

4. Czas realizacji zamówienia wynosi odpowiednio:
- w przypadku płatności „za pobraniem” - 1 dzień roboczy od dnia otrzymania potwierdzenia złożenia zamówienia
- w przypadku płatności przelewem (przedpłata) – 1 dzień roboczy od dnia zarejestrowania wpływu należnej kwoty na konto sklepu.

5. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć rzeczy niezwłocznie po zawarciu Umowy sprzedaży jednak nie później niż w ciągu 14 dni, chyba że strony Umowy sprzedaży dokonały innego indywidualnego uzgodnienia w tym zakresie.

6. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + przewidywany czas dostawy.

7. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Kupujący jest o tym niezwłocznie informowany. Kupujący decyduje czy zamówienie ma być zrealizowane częściowo czy w całości anulowane.

8. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych taką formą sprzedaży.

9. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez klienta. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

10. Za zamówione towary Kupujący może zapłacić wybierając jedną z poniższych form płatności:
- przy odbiorze: należność w gotówce pobiera kurier lub w siedzibie sklepu MAS należność w gotówce pobiera pracownik sklepu,
- przelewem bankowym na konto sklepu.

11. Zamówiony towar wysyłany jest na terenie Polski za pośrednictwem firm kurierskiej DHL, InPost, Paczkomaty 24/7 lub Poczty Polskiej.
Koszt dostawy, podany jest przy każdym produkcje po dodaniu go do koszka. Dodanie do koszyka nie jest równoznaczne z dokonaniem zakupu.

12. W momencie potwierdzenia przez Kupującego wysłanego przez niego zamówienia dochodzi do zawarcia umowy pomiędzy SPRZEDAJĄCYM a KUPUJĄCYM.
Przedmiotem umowy jest towar wymieniony w zamówieniu.
Prawa i obowiązki stron wynikające z zawartej umowy uregulowane są w Ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964r. nr 16, poz. 93 z późniejszymi zamianami) oraz w Ustawie z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000r., nr 22, poz. 271 z późniejszymi zmianami).

13. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

14. Informujemy, że dane osobowe podane na formularzu zamówienia w sklepie internetowym MAS, są gromadzone i przetwarzane zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami). Zgromadzone dane osobowe są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień oraz informowania o promocjach i w żadnym wypadku nie będą udostępniane osobom trzecim. Każdy klient naszego sklepu ma prawo do wglądu, modyfikacji oraz usunięcia swoich danych osobowych z naszej bazy danych.

15. Z chwilą złożenia zamówienia Kupujący wyraża zgodę na przekazanie swojego adresu e-mail do Opineo Sp. z o.o. oraz na jego przetwarzanie przez sklep internetowy MAS oraz Opineo Sp. z o.o. w celu wypelnienia ankiety wraz z opinią o dokonanej transakcji w sklepie intenetowym MAS.

16. Zwrot towaru. Zgodnie z Ustawą z 30 maja 2014 roku „o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”, klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny i nie został w żaden sposób zniszczony. W celu usprawnienia procesu zwrotu konsument powinien wypełnić "formularz zwrotów 14-dniowych". Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

17. Reklamacje wysyłek. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne zobowiązany jest niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 5 dni, o tym powiadomić Sklep przesyłając zgłoszenie na adres mailowy reklamacje@mas24.pl bądź pocztą tradycyjną na adres siedziby sklepu: MAS Sp. z o.o., ul. Kamienna 10, 31-403 Kraków. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu (paragon lub fakturę) oraz opis przyczyny reklamacji a w przypadku doręczenia zamówienia firmą kurierską spisany wraz z kurierem "protokół szkody". Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 5 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.

18. Reklamacje, naprawy gwarancyjne. Wszystkie produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Okres gwarancji oraz jej warunki zależne są od zapisu w karcie gwarancyjnej danego artykułu. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Wykaz i adresy punktów serwisowych można odnaleźć na kartach gwarancyjnych bądź poprzez podaną infolinię, stronę www producenta. W przypadku gdy zgłoszenie reklamacyjne składane jest do Sklepu klient zobowiązany jest wysłać zgłoszenie na adres mailowy reklamacje@mas24.pl bądź pocztą tradycyjną na adres siedziby sklepu: MAS Sp. z o.o., ul. Kamienna 10, 31-403 Kraków. Adres oraz wszystkie niezbędne informacje zostaną podane w wiadomości zwrotnej lub przy kontakcie telefonicznym.